Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Marlene Haglund - 7 maj 2009 07:25

Jag har kommit av mig lite när det gäller att skriva blogg..... Ska KANSKE bli bättre.

Vad har hänt i veckan då?? Vi har varit på ettårs kalas. Lilla Natalie har blivit stor. Jag har varit till Sveg och hämtat hem Mondeon som varit på lagning sen lyktstolpen sprang på mig... Igår var jag på familjecentrum, R-M är tillbaka över sommaren och jag är överlyklig. Har även varit hit en fam och tittat på husen. Hon lät intresserad men hennes gubbe ska komma och titta till veckan*hoppas, hoppas dom vill ha det*

Sen har det nog inte hänt något mer...... Innehållsrikt liv man har ;)


Idag ska jag iaf på dagis och laga kycklinggryta. Handla hem mat så barnen och barnvakterna inte svälter när jag och Peter är borta på 50 års kalas. Tvätta lite kläder och förhoppningsvis städa lite här hemma...


Ut i fin vädret med dig och njut.

Ovido - Quiz & Flashcards