Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Marlene Haglund - 14 maj 2009 07:50

Nu är jag lite irri på min kära man som under alla års tid envisas med att inte slå på sin mobil före 8!!!! Förr så gjorde det mig inte så mycket men sen vi fick barn så måste man ibland ha tag på honom för att höra tex om tindra åt frukost med honom( jag ligger som en klubbad säl in i det längsta)....

  Då kan man ju tänka att man ska ringa på hans jobb...... det är ingen som svarar där heller å i växeln så kommer dom inte fram till hans avd... nice....

  Nu var det kanske inte var för tindras skull jag var så angelägen att få tag på honom..... det var mer för att fråga om det gick bra att jag drog till sveg en sväng för att inhandla någon dryck till tjejmiddagen ihelgen.....

Ja, jag vet att det har blivit liiiite mycket sista månaden men hallååå, jag har en hel del att ta igen   ;)


Annars så händer inget märkvärdigt idag förutom att jag ska på årsmöte på dagis... Två nya ska väljas in i styrelsen.



Ovido - Quiz & Flashcards