Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Marlene Haglund - 6 oktober 2008 21:54

Denna dag har varit srtressig. Började med matdag på dagis. Lagom till jag fått på båda ungarna kläderna så ser jag hur Isabelle blir alldeles tomatröd i ansiktet och strax därefter brakar det loss rejällt. Hmm ett snabbt övervägande.  Ska jag ta av alla kläder å komma försent eller ska jag ignorera det hela å hoppas att det inte går igenom blöjan på vägen till dagis. Känner hur stressen redan nu börjar knacka lite på axeln. Inser att det är bara att slänga in ungarna i bilen å hoppas på det bästa. Hade tur, behövde bara byta byxorna på Isabelle bodyn hade klarat sig. 


Fick idag vara pizzabagare på kongron. Blev riktigt gott. Men skulle vara hos barnmorskan klockan ett så hjärtat pumpade på bra när jag skulle ta reda på disken efter lunchen. Skynda skynda. Exakt 13:00 anmälde jag mig på hc. Där gick det riktigt bra. Kommer sakna att gå å träffa liisa då och då...


Sen skyndade jag mig för att hämta Tindra på dagis eftersom att vi skulle till Sveg och hämta bilen*jippi* Plus besikta volvon. Men Tindra hade inte bråttom.....


Kom iväg efter många om och men. I Sveg blev vi bjuden på mat hos Marie. Tack så mycket det var gott. Hann inte stanna så länge. Hade städning kvar på dagis.


Men nu sitter jag här och njuter av lugnet. Det är konstigt. Jag är lixom hemma alla dagar i veckan men av någon anledning så ska allt hända på samma dag... Varför är det så??


Ovido - Quiz & Flashcards