Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Marlene Haglund - 24 oktober 2008 20:16

Då var man hemma igen. Det gick bra i Ö-sund. Plockade upp Majsan i Torvalla å det riktigt glittrade i hennes ögon....Det var ett tag sen man själv var i dejtingstadiet.

 Åkte till sjukhuset å fikade med mor och Örjan. Man får inte ha med sig barn in på psykavdelning av säkerhetsskäl så medans de skulle hämta Lisette så for vi på Jula. Å där började det glittra i Peters ögon..... Jag tycker att det är en skitTRÅKIG affär men stog ut i ca 30 min innan jag fick nog! Mötte upp de andra för att äta lunch. Det blev kina, mmmm så gott.

Efter det gick vi på H&M. Hade 150 kr i kupong som jag tänkte handla nåt till ungarna för men då sa mamma stopp.

-Du handlar bara saker till ungarna, unna dig själv något nu.

Insåg att hon faktiskt har rätt. Hitta två toppar till mig själv på rean. Efter 5 minuter å inte 30 min!!!!

Mamma köpte två filmer till Tindra som har Phu som favorit.

Sen var det dax att packa över sakerna som vi hade med till Lisette för dom skulle iväg till stället där hon ska få behandling. 

Lisette såg bättre ut nu. Svullnaden hadde gått ner litegrann så hon såg lite genom en springa i ögat. Men det krävs nog många operationer framöver för att hon ska få ett någolunda ansikte.


När vi kom hem var det bara att slänga in sakerna för att sedan dra vidare till Tompa som bjöd på middag. Helt underbart gott som vanligt när det är han som är kock.


Sitter nu och njuter av lugnet. Barnen sover och Peter är kvar oss Tompa.


Trevlig fredagkväll alla läsare.  :)


Ovido - Quiz & Flashcards