Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Marlene Haglund - 13 oktober 2008 21:15

Idag har Tindra varit hos tandis. ganska meningslöst om jag får säga min mening. Hon sa typ samma saker som hon sa när hon hade genomgång med mammagruppen får ett år sen. Inget godis,läsk...... Måste borsta tänderna..... Jo det är ganska självklara saker som jag tror alla vet faktiskt. Å Tindra hade ingen lust att vissa sina tänder. Hon gömde sig tryggt bakom mamma. Jag tror nog att rädsla för tandläkare föds man med :) eller?


Ikväll har vi även hunnit med att gratta Anna som blivit gammal........ Hela 25 år. Tack för tårtan.


Imorgon hoppas en trött mamma på att få sova lite extra. Peter ska lämna Tindra på dagis i morgon innan jobbet, så jag hoppas på att Isabelle har ungefär samma sovplaner som mig. 


Nu stampar Peter runt här och väntar på att datan ska bli ledig så jag måste nog avika.


Ovido - Quiz & Flashcards