Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Marlene Haglund - 19 oktober 2008 12:02

Imorse så vaknade jag i spjälsängen, IGEN!!!  Jag har alltså spjälsängen bredvid min säng å så är långsidan borttagen. Ganska stel efter att ha blivit intryckt med överkroppen där.......... Tindra kommer smygandes varenda natt nästan. Hmm Ska nog inte klaga, det är ju lite mysigt oxå å ha båda ungarna i sängen.... Å det är ju ett utmärkt preventivmedel! ;)


Är ganska lugnt för stunden. Isabelle sover och Tindra tittar på tv. Är man dum om man säger att det är ganska skönt att hon börjat intressera sig lite för barnkanalen???!!!


Jag ska ju oxå få äran att pröva på hur en fyrbarnsmor har det. Det är inte långt kvar nu. Hmm tror ni att man får plats sex personer i en dubbelsäng? Ha, ha, ha.. Skämt å sido så tror jag att det kommer gå super bra att ha dom små liven här! 


Tycker synd om moder som tycks ha otur med sina nära å kära. Först det här med Lisette å igår var det Örjans tur. Stackarn fick ta ambulans in till sjukan så nu ligger han där å utreds vad som kan va galet....


Dax att fixa lite lunch.

Ovido - Quiz & Flashcards