Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Marlene Haglund - 20 oktober 2008 20:05

Jag det gick bra på ombesiktningen, dom tyckte att det läkte lite väl mycket med olja. Jag la på charmen å blinka lite extra så gick det rikrigt bra. ;)

Men gamla volvon är ingen bil man vill åka med långt många gånger.... Det dånar... Önskar att jag hade haft en mössa jag oxå...Isabelle såg inte ut att bli störd så det måste vara mössan som fungerade ljudisolerande...  :)


Efter besiktningen bar det iväg till pappsen. Blev bjuden på kaffe å våfflor.Fick även en omgång stryk i plump medans Isabelle susa i plastmommas famn.


På dollar blev det inga fynd. Blev lite spak när det var massor med julsaker frame, på tok för tidigt!!!! Det fick mig iallafall att inse att det är kanske dax att fundera på julklappar.


Fick med mig Marielle hem så nu ska jag umgås med henne.




Av Marlene Haglund - 20 oktober 2008 08:15

Idag bär det iväg till Sveg, ska återIGEN besikta volvon..... Peter lovar att den är fixad så jag slipper skämas. Blir nog en sväng in på dollar oxå.

Återkommer om jag hittat något fynd.


Nu är det dagistime snart.

Ovido - Quiz & Flashcards