Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Marlene Haglund - 29 oktober 2008 15:10

Då var man hemma igen då. Det var köttfärssoppa som var väldigt god.. Blev ingen vägning av Isabelle, hade ingen energi till att styra på med det. Det var nog som det var att hålla koll på Tindra... Mammas lilla busfrö. Nu ligger hon och sover ute... *skönt'


Tindra är förövrigt i den härliga trotsåldern.  Var så skönt att få höra idag på FC att det var fler som hade det som vi. JAG ÄR INTE ENSAM!!!


Måste ju skryta lite att jag har en modell i familjen. Nämligen min brors son. Han har fått kontrakt med libero så nu kommer han pryda liberoblöjornas paket. Så häftigt det kommer bli att köpa blöjor med honom på.  Skulle dröja några veckor innan tillverkningen ska börja å så lär det väll dröja ett tag till innan blöjpaketen hittar upp till Hede antar jag.

Så stolt faster är jag!!!


Eftersom att jag inget recept har fått av er så får jag väll gå å rota ihop något påhitt!!!


FC

Av Marlene Haglund - 29 oktober 2008 08:50

Tindra är så gott som frisk idag men hon slipper dagis idag också. Hon får följa på familjecentrum istället. Hoppas på att det är någon god soppa. Hmm va ett tag sen jag vägde Isabelle nu. Kanske ska göras det idag då när man endå är där....


Idag ska jag göra fiskgratäng, är det någon som vill dela med sig av något gott, lättsamt reccept?


Återkommer senare... 

Ovido - Quiz & Flashcards