Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Marlene Haglund - 9 oktober 2008 15:31

Våldsgästa Kristina var inte det lättaste. Hon var inte hemma..... Tur i oturen kan man säga för vi åkte istället hem till ello å där blev vi bjuden på lunch av Inger.


Tindra fick en jättefin häxutstyrsel av ello. Hon har en pumpadräkt som jag hade tänkt att hon skulle ha på halloween men nu får hon vara häxa istället. Den var mycket finare.


Idag blir det fisk till middag... Dax att börja med den nu om det ska hinnas med nån promenix före mötet.

Av Marlene Haglund - 9 oktober 2008 11:04

Det regnar å regnar, himmlen är grå. Inom mig där är känslan blå, blå som dina ögon, blå som min tro är. Hjälp mig du skingra tvivlen som jag bär.....


Vilken underbar låt. Lasse stefanz, dom kan dom! Var lite nere idag som man kan vara. Men då satte jag igång den här låten och genast kändes det lite bättre. Tog en kopp kaffe å ringde till Ello. Bestämde träff med henne å vips så var jag full med erergi. Övervägde till och med att städa lite innan jag skulle iväg men nöjde mig med att hänga tvätten som låg i maskinen.


Idag är det möte på kongron. Först styrelsemöte för oss styrelsemedlemmar och sedan blir det stormöte. Denna gång är det min och Peters tur att va sekreterare så då är det vi som ska bjuda på fika. Tror ni att jag bakat. Nä, inte det. Det här med mat å bak är inte min starka sida så idag får dom nöja sig med köpta vaniljlängder ;)


Nä jag tar nog å snabbröjer lite här hemma innan vi ska ner till Kristina å våldsgästa henne.


För övrigt så önskar jag att jag kunde följa ello neröver men men ..... Det får bli senare när man inte lever på föräldrapenning. Ibland saknar jag henne så jag får ont i magen.  :(






Ovido - Quiz & Flashcards