Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Marlene Haglund - 15 oktober 2008 22:40

Det är tragiskt...

enligt  http://www.vuxenpoang.com/  är jag 44,2 år.

Det är ju lixom det dubbla. Jag skäms nästan.


Av Marlene Haglund - 15 oktober 2008 21:06

Väckte Tindra när hon sovit en halvtimme. Hon blev inte glad. Marielle lyckades dock få henne på bättre humör genom att baka negerbollar, ja det heter faktiskt så om det är någon som skulle störa sig.

Nattningen gick sen riktigt bra, är själv förvånad.


Har oxå bada och kamma voven. Han blev så fin!!


Ganska många besökare, hela 68 var det igår. Vilka är ni?? Ni är dåliga på att lämmna komentarer iaf.


Funderar på om jag ska orka beställa fotokalender till mor, far, svärfar å svärmor. Fick ett erbjudande från Önskefoto att om man beställde före 5/11 så får man ett pangpris på 99 kronor st. Är bara så segt att göra eftersom att det tar evigheter att ladda upp kort på våran data.


Fick korten som de tog på dagis. Syskonkortet blev så gulligt. Kanske kommer upp en bild nån dag om ni har tur.


Over and out.

Av Marlene Haglund - 15 oktober 2008 17:15

Som jag skrev så skulle vi på Kongron idag för studiebesök. Det var trevligt. Eftersom att jag skulle hämta Tindra lite tidigare så bestämde jag att hon inte skulle lägga sig innan jag kom....... Dumt beslut.

Jag min nöt trodde ju att Tindra skulle sommna i vagnen på väg till Hc. (Isabelle skulle på läkarkontroll kl tre) Ack så fel jag hade. Hon somna väll inte.... Detta resulterade i att hon bokstavligen somnade vid köksbordet.

Så nu ligger hon å sussar i sängen. Hur trevligt tror ni det blir ikväll????


i´m so smart, not!!!!


Det gick iallafall bra hos läkaren trots att det såg ut som om hon höll på bryta höfterna ur led.


Nu kom min älskade Marielle så jag ska göra henne sällskap vid matbordet innan jag väcker Tindra.

Ovido - Quiz & Flashcards